Live Life with Harmony & Create Perfect Life with Own Way….

Monday, October 11, 2010

Season 1: Chapter 19- Ada apa dengan 10-10-10??!!..

**10 October 2010 atau 10-10-10...orang kata hari ni sepecial dengan number nya...ada yang melangsungkan Perkahwinan...Pertunangan...ada yang sanggup tangguh dan cepatkan hari kelahiran anak-anak mereka...dan macam-macam lagi la...

**tahun depan orang ramai akan kejar tarikh 11 November 2011 atau 11-11-11 pula...heee...pelik la manusia ni...

Bagi aku, setiap hari SPECIAL...tapi hari ini macam biasa la...sibuk dan padat dengan jadual...semenjak-semenjak balik dari Mukah ni sibuk la sikit nak menguruskan hal-hal yang telah tertangguh...aktiviti aku pada tarikh ini...

#bangun pukul 8.30pg....
#planning ke Baling...hometown tunang aku..
#sebelum pegi sana sempat bershopping-shopping di Carrefour...
#singgah dikedai baju pengantin..[booking siap-siap..]
#melepak dan berborak di rumah tunang aku...
#pekena 'siakap 3 rasa' masakan tunang aku..hee...[yumm2...sedap]
#lewat petang balik Penang semula...
#malam...edit-edit report sambil layan movie UP kat Astro Disney Channel...
#layan FB and chit-chat ngan tunang aku....
#......

Berlalunya satu hari yang SPECIAL....

No comments:

Post a Comment