Live Life with Harmony & Create Perfect Life with Own Way….

Tuesday, September 14, 2010

Season 1: Chapter 10 - Sekitar Aidilfitri

Malam Raya...
Malam ni tak banyak sangat aktiviti just rilex2 tengok TV and tolong Mak sikit2 je kat dapur..heee...geng adik-adik aku depa wat bakar satay so aku pun p la menge'pow' satay depa hee...[mercun memang banyak la depa duk cucuh sampai bengang telinga aku dengaq..aduhh]

Hari Raya Pertama..
Tahun ni aku pakai baju hijau air laut...myLove aku yang belikan [thank sayang..muahh] ...Macam tahun-tahun dulu la jugak just pegi rumah2 jiran terdekat...cari LAKSA je..heee...kena sepinggan balik tido... lepas sembahyang Jumaat pulak baru pegi sambung beraya...kena NASI TOMATO pulak...huuu... lepas Solat Asar, balik kampung tok tp dekat je heee...di Kg.Jawa, Pinang Tunggal, Kedah...lepas maghrib balik umah, malam tu Mak Long and the anak beranak datang umah...
tema tahun ni "GREENING"
Hari Raya Kedua..
Pagi aku tak pegi mana2...tengah hari tunggu myLove mai umah aku..dia datang dengan satu famili..hohho...pertemuan dua keluarga..heee...meriah je rasa...sempat la depa makan nasi kat sini...heee...
petang sikit aku pegi ke umah sedara aku kat Bumbung Lima...

Hari Raya Ketiga..
Pegi kenduri kawen Aidi&Siti kat Selama, rumah Siti..sesat la juga nak pegi..heee

Hari Raya Keempat..
Pegi beraya rumah kawan seuniversiti myLove and pegi kenduri kawen Aidi&Siti kat Alor Setar...depa wat kat old homestay...

Hari Raya Kelima..
......

No comments:

Post a Comment