Live Life with Harmony & Create Perfect Life with Own Way….

Tuesday, September 7, 2010

Season 1: Chapter 7 - Bag Packing..Ready to go

Assalamualaikum...

Pernahkah anda berbuka dengan air masak sahaja??!!...Inilah sebahagian daripada hidup aku semasa berkerja di construction site...my sub-con works until 6.30pm, so nak tak nak kenalah berbuka dengan air masak...memang sudah aku prepare sebelum keluar rumah..1 botol of sky juice..heee...balik baru sunggah kedai tu menjamu selera...yang bagusnya sub-con aku ni selalu memahami org muslim macam aku...sometime they not allowed me to go into the site coz fasting..they said "hey Amin, esok tak payah masuk site la...you puasa nak sembahyang lagi, wa akan balik lewat kalau ada hal-hal penting baru you masuk ok..." 
+
+
Perihal membuat report...huuu..tak payah cakap la...every week need to send a progress report and some photo to my Projecr Manager...huuu...but it's ok...nama pun KERJA...jadi kena la buat...tak boleh makan GAJI BUTA...tak berkat nanti hee...[Ahad lepas computer aku kena attak ngan virus..huu..pening kepala...Isnin pula masa nak pegi site keta pulak rosak tengah2 ladang sawit tu...adoiyaii..DUGAAN]
+
+
Perasaan RINDU....huuu...rindu sangat kat my family and MyLove at Penang...[sayang..rindu sangat2 kat sayang...tak tau la nak cakap macam mana lagi...huuu...tak sabar sangat nak balik Penang]...*_*
+
+
Semua beg sudah pack..tunggu esok saja nak balik...that is my first time balik raya naik flight..heee...[di hati ni teruja sangat-sangat]...

Wassalam..

No comments:

Post a Comment