Live Life with Harmony & Create Perfect Life with Own Way….

Wednesday, September 1, 2010

Season 1: Chapter 3- Planning


Assalammualakum…

Sudah masuk bulan September…rasa cepat benar masa berlalu meninggalkan kita…tapi masa yang dibilang terasa begitu lama seolah-olah bumi berhenti berputar…huu..
+
+
Hmmm…tak sabar rasa nak balik kampong untuk meraikan HARI RAYA tahun ini…tinggal lebih kurang seminggu lagi…heee…walaupun RAYA tahun ni tak sempat nak beli BAJU MELAYU+SONGKOK tapi aku tetap HAPPY sebab dapat beraya dengan family dan myLove…[sayang tolong belikan baju raya ye heee…harap ada la baju yang sesuai kan..^_^]
+
+
Tinggal lagi hanya lebih kurang tiga bulan untuk menamatkan tahun 2010 yang begitu bermakna dan banyak kejadian dan peristiwa yang berlaku sepanjang tahun 2010. Sebelum meninggalkan tahun ini aku telah merancang dan merencanakan beberapa perancangan untuk diri aku dan dia demi masa hadapan kami berdua. Mudah-mudahan dipermudahkan segala perancangan…
Ya ALLAH permudahkanlah dan lancarkan perancangan hambamu ini, Sesungguhnya kepada Engkaulah aku berserah segala-galanya dan kepada Engkaulah aku bergantung harapan”…AMIN
+
+
Keputusan sudah sekian lama dibuat…cuma tinggal masa sahaja yang akan menentukannya detik PENYATUAN DUA JIWA….Insyaallah

Wassalam 

No comments:

Post a Comment