Live Life with Harmony & Create Perfect Life with Own Way….

Sunday, September 19, 2010

Season 1: Chapter 12-Mengikat Pertunangan dalam Kesederhanaan

Majlis pertunangan diantara aku dengan myLove telah dirancang pada 18-09-2010 Sabtu...Mulanya rancang untuk buat kat rumah myLove di Baling tapi mak angkat dia [mak Sharah] minta buat di Penaga...so layan je la...heee

Pukul 3 petang, aku dan rombongan sampai ke rumah tersebut...semua masuk kecuali aku yang bersembunyi dalam kereta...Adat orang melayu tidak mengizinkan orang yang bertunang hadir sama dalam majlis meminang...[entah apa la yang mereka nak umpatkan heee...]

Alhamdulillah segalanya selesai dengan lancar dan mudah seperti yang dirancang...setelah selesai perbincangan depa panggil aku masuk...sempat la kena bihun sup semangkuk...heee...sebelum balik sempat la aku bergambar dengan tunang aku sebagai kenangan...heee...

                      

Thank to member-member [Anod, Yo, Anis, Seha, K.Pah, Siti and Aidi] yang datang meraikan majlis pertunangan ini...

++[lagi gambar akan di upload kemudian]

No comments:

Post a Comment